torsdag 23 februari 2012

Jag kan tänka mig att frågan fick hänga kvar i luften

Kronprinsessan Victoria och prins Daniel har fått en dotter, meddelade Daniel vid en pressträff på Karolinska sjukhuset i morse.

Både mor och dotter mår "väldigt bra", enligt Daniel. Och far, hoppas jag.

Prins Daniel passade också på att be den samlade presskåren om lite lugn och ro.

"Som ni alla förstår har vi ett väldigt stor behov av att vara bara vår lilla familj nu. Ni är väl med på det, att vi vill ta vara på det som hänt?"

Jag kan tänka mig att frågan fick hänga kvar i luften.

Ett litet mirakel har kommit till världen. Fler tror jag inte på just nu.

SVT SVT SVT SVT DN DN DN DN DN DN DN  DN DN DN DN SvD SvD SvD SvD SvD SvD SvD SvD SvD SvD SvD SvD SvD  SvD SvD GP GP GP GP GP GP GP GP GP GP GP GP GP GP D D D D D D D D D D D D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar